Rozhovor - Call of Duty files
1) Co nám můžete říci o výzkumu vašeho týmu, který začlení nové možnosti do hry?
Můžeme jen očekávat, že CoD2 si získá naši pozornost v každém detailu, a že to povede k tomu, že si koupíme originální disk hry? Tak, jako u každého projektu zvyšujeme i my nároky, zkoumání a autentičnost je přednější pro vývoj hry. S CoD2 začínáme konzultovat vývoj hry s vojenskými znalci. Jsou to Hank Keirsey a John Hillen. Naši vojenští znalci nám poskytli skvělý náhled do mysli vojáka, a do taktiky, která je použita na bojišti. Toto skvělé nahlédnutí nám poskytlo zlepšení hry v oblasti AI, dovolující spoluhráčům a nepřátelům bojovat více inteligentněji. Další cenný zdroj pro CoD2 je použití "uzákonění". Tito chlapy jsou experti na 2.sv. válku. Poskytli nám zbraně, uniformy a vybavení, které se používalo na bojišti. To prokázalo zdroj zajištující vývoj charakterů a zbraní, které vypadají skutečně reálně. Tým se také zúčastnil zkoušky zbraní. Střelba nám poskytla zaznamenání jedinečného zvuku, abyste se cítili opravdu jako na bojišti v 2. sv. válce. Navíc naše zážitky ze střelby jsme též zakomponovali do hry. Poslali jsme mnoho lidí do míst v Severní Africe a Francii. Fotky z těchto míst nám pomohly vytvořit nový reálnější stupínek atmosféry na bojišti. CoD2 uvádí bitvu na pláži Pointe Du Hoc, kterou mnoho našich lidí navštívilo. Rozdíl mezi shlédnutím fotek a shlédnutí lokace na vlastní oči je opravdu velký, a tak nám dovoluje přinést vám jedinečný a strhující zážitek.

2) Co můžeme očekávat od nového herního enginu?
Hra vypadá opravdu skvěle ve srovnání se vším, co viděli v minulosti. Nový engine nám dovolí více efektů než v minulosti. Graficky jsme byli schopni vytvořit realistický pohled pomocí normálních a zrcadlových map. Tyto nové věci nám umožní dát světu pocit struktury a hloubky. In-game efekty nám dovolí vytvořit opět o stupeň realističtější atmosféru. Zvlněná tepelná mlha viditelná na severu Afrických misí, brutální sněhové vánice u Stalingradu a deštivý promočený terén na vrcholu útesu Pointe Du Hoc. Chceme, aby se hráč cítil skutečně jako voják, jako kdyby skutečně byl na bojišti. Nový engine také poskytuje zlepšení AI. Nepřátelské jednotky se takticky organizují k aktuálnímu postavení hráče, nepřítel se připravuje k palebné podpoře, zatímco vy zaútočíte s plnou silou ze strany, toto manévrování provádí taktéž váš soupeř, může se vám tedy stát, že vás bez milosti rozdrtí.

3) Jak interaktivní je nový Battle Chatter systém?
Bude interakce NPCs striktně dodržována, nebo si budeme moci zvolit konáním rozkazů, jak bude příběh probíhat ? Battle Chatter systém je nový, speciální rys CoD2. Vaši spolubojovníci vám sdělí, kde se přesně nalézají nepřátelské jednotky, a co právě nyní vykonávají. Naprostá hlasitost zvuku CoD2 je ohromující, nahráli jsme okolo 20 000 řádků dialogů. Spolubojovníci vám budou hlásit např;'Enemy on the left, top floor!' nebo 'Behind that low wall!' to vše v reálném čase. "Chatter" systém je citlivý textový systém, takže vaši spolubojovníci Vám přesně řeknou, kde jsou nepřátelé, a to vše v reálném čase, jako kdybyste tam skutečně byli, a oni byli skuteční vojáci. Battle Chatter systém dává nový nádech do charakterů, bojujete bok po boku, zatím co vám zvědi dávají cenné informace o nepřátelské taktice a pozici.

4) Inspirovalo vás něco, co jste do hry zakomponovali?
Kdokoli, kdo hrál původní Call of Duty se může snadno cítit jako kdyby sledoval nějaké oblíbené válečné filmy. Co řídilo vaši představivost při vytváření CoD2 ? Autentičnost a atmosféra jsou velké body pro nás v Infinity Ward. Vytvářeli jsme hry s tématikou WWII dlouhé roky. Knihy, filmy a historické dokumenty byly vždy základ. S CoD2 jsme vytvořili atmosféru a epickou sílu opět lepší, posunuli jsme ji opět o kousek dál.

5) Jaký je váš (a nebo vašeho týmu) oblíbená herní vlastnost?
Je opravdu z čeho vybírat. Battle chatter systém by se mohl řadit k prvkům, které přináší kompletně nové elementy do hry. Můj osobně nejoblíbenější jsou asi kouřové granáty. Nikdy mě nepřestalo bavit, se koukat na výbuchy kouřových granátů, které se poté mění v obrovskou zeď kouře. Na první pohled to vypadá opravdu neuvěřitelně, přidali jsme nové elementy do hratelnosti, hráči to tak dovoluje pokrýt specifikovanou oblast, přičemž se pohybuje neodhalený, strategie a taktika se stane více součástí hry.

6) Co můžeme od multi-playeru v CoD2 narozdíl od CoD očekávat?
Bude nová a nějak zlepšená verze oproti velmi populární originalitě, nebo máte pro nás nějaké překvapení ? Prozatím nemůžeme uveřejnit jakékoli bližší informace k MP, zůstaňte napjati...
Design by FragMan. (c) 2005-2012 GameFAN.cz | všechna práva vyhrazena