Tvorba map – vytvoření *.gsc souboru
Úvod
Gsc soubory jsou pro vaši mapu velice důležité. Udávají:
  • Kdo je alies (spojenci) a kdo je axis (osa),
  • Vzhled uniforem,
  • Kdo v módu Search and Destroy útočí a kdo brání,
  • jaká má v pozadí hrát hudba.
Postup
    1 Vytvořte si ve složce "main" další složku - maps a v ní adresář mp
  • 2 Vytvořte si nový *.txt soubor, který pojmenujte mp_[vasemapa].txt. (samozřejmě pokud mám mapu mp_fusekla, tak se txt soubor bude také jmenovat mp_fusekla.txt...)
  • 3 Do souboru vložte toto:


    main()
    {
    maps\mp\_load::main();

    setExpFog(0.0001, 0.55, 0.6, 0.55, 0);
    // setCullFog(0, 16500, 0.55, 0.6, 0.55, 0);
    ambientPlay("ambient_france");

    game["allies"] = "american";
    game["axis"] = "german";
    game["attackers"] = "allies";
    game["defenders"] = "axis";
    game["american_soldiertype"] = "normandy";
    game["german_soldiertype"] = "normandy";

    setCvar("r_glowbloomintensity0", ".25");
    setCvar("r_glowbloomintensity1", ".25");
    setcvar("r_glowskybleedintensity0",".3");

    }


  • 4 Soubor uložte a nezapomeňte ho přejmenovat na mp_vasemapa.gsc!!
  • 5 Allies (spojenci) mohou být: american , russian , british
  • 6 Typy uniforem mohou být: normandy , africa , Coats , Winterlight , Padded , Winterdark. Uniformy s kurzívou (a velkým písmenem :D) jsou pro němce a rusy v zimě.
Toť vše.:)
Design by FragMan. (c) 2005-2012 GameFAN.cz | všechna práva vyhrazena